Konferenca:
7 ključnih novosti po 1. 1. 2019

Trajanje konference: 1 -dnevna konferenca

Osnovne informacije

Kotizacija: 177 EUR brez DDV, , vključuje strokovni material, potrdilo o udeležbi, tople napitke, osvežilne pijače ter kosilo.

Trajanje: 1-dnevni praktični seminar, trajanje 9:00-14:30

Tema

Vabimo vas na srečanje, kjer boste v enem dnevu pridobili koristne informacije za uspešen začetek poslovnega leta ter se pripravili na ključne davčne in delovnopravne novosti, ki jih boste morali poznati in upoštevati v letu 2019.

Rezervirajte si 23. januar za Vaš dan in si rezervirajte mesto na srečanju

Termin

 Naslednji termin: 23.1.2019

Program konference - 7 ključnih novosti po 1. 1. 2019

Naš cilj je, da z enim dogodkom izpolnimo več vaših želja – pregledali in opozorili bomo na tiste novosti, ki so pomembne za računovodsko službo in pravilno evidentiranje ter izpolnjevanje davčnih obveznosti...

Srečanje je zastavljeno tako, da bi vam čim bolj pomagali razrešiti dileme, ki se vam ob spremembah porajajo.

Podali bomo ključna opozorila pri davčnih obveznostih in izpostavili aktualno iz prakse pri obveznostih izplačevalcev za odmero dohodnine, izpolnjevanju pogojev pri izplačilih za poslovno uspešnost, o spremenjenih obrazcih pri napovedih dohodnine in obveznostih v prvih mesecih…

Na kratko bomo predstavili SRS 15 (2019) v petih korakih s praktičnimi primeri in SRS 1, 2 in 6 (2016), povezane z najemi.

Spregovorili bomo o DDV novostih v letu 2019, kje se lahko zatakne pri kuponih po novem, kje so pasti po 45. členu ZDDV-1 in tudi o odpravi administrativnih obveznosti in samoprijavi po novem.

Izpostavili bomo tudi pomen pridobitve podatkov za analize poslovnih partnerjev, ki je vedno zanimivo zaradi pomanjkljive likvidnosti in plačilne discipline ter kreditnega tveganja.

Udeleženci pa boste imeli možnost dobiti na konferenci strokovno mnenje na postavljeno vprašanje ali izpostavljeno dilemo, ki ga lahko posredujete vnaprej na mail:konference@dashofer.si.

PROGRAM:

9.05-10.20
Spremembe SRS (2019)
Predavateljica: Ida Kavčič,univ.dipl.ekon., davčna svetovalka z licenco ZDSS, IK Svetovanje d.o.o

Kratka predstavitev SRS 15 (2019) v petih korakih in s praktičnimi primeri:

  • opredelitev pogodbe s kupcem,
  • opredelitev izvršitvenih obvez,
  • določitev transakcijske cene,
  • razporeditev transakcijske cene na izvršitvene obveze,
  • izpolnitev izvršitvenih obvez - pripoznavanje prihodkov,
  • katerih korakov ni potrebno izvesti mikro in majhnim organizacijam,
  • kako bomo ravnali ob prehodu 1.1.2019.

Spremembe SRS 1,2 in 6 (2016), povezane z najemi:

  • opredelitev najema,
  • pripoznanje pravice do uporabe in obveznosti iz najema,
  • pripoznavanje kratkoročnih najemov in najemov majhnih vrednosti,
  • izjeme za organizacije, ki po ZGD-1 dosegajo velikostne kriterije za majhne in mikro družbe,
  • kako bomo ravnali ob prehodu 1.1.2019.

Za lažje razumevanje je priporočljivo, da se slušatelji predhodno seznanijo z vsebino SRS 15 (2019) in spremembami SRS 1 (2016).

10.20-10.30
Klik do likvidnosti
Matjaž Gačnik, Hiveterminal

10.45-11.30
DDV novosti v letu 2019
Predavateljica: mag. Aleksandra Heinzer, davčna svetovalka, Pakta svetovanje d.o.o.

  • kuponi po novem – kje se lahko zatakne?
  • izjava po 45. členu ZDDV-1 – kje so pasti?
  • odprava administrativnih obveznosti in samoprijava po novem

12.30 – 13.00
Izkoristite moč podatkov – »Portal AJPES«
Predavateljica: Andreja Kelhar Horvat, AJPES

Zaradi pomanjkljive likvidnosti in plačilne discipline ter kreditnega tveganja raste pomen analize poslovnih partnerjev in pomen, da podjetje samo določi in spremlja znake povečanja tveganja neplačila.

13.00-14.30
Ključna opozorila pri davčnih obveznostih. Aktualno iz prakse in druge davčne zagate.
Predavateljica: Simona Štravs, Deps Consulting d.o.o., predsednica ZDSS

  • podatki za odmero dohodnine (obveznosti izplačevalcev )
  • izplačila za poslovno uspešnost (izpolnjevanje pogojev)
  • spremenjeni obrazci pri napovedih dohodnine in obveznosti v prvih mesecih
  • strukturnih sprememb ni, zagate so v postopkih in razlagah

Udeleženci lahko predavateljem vnaprej posredujete morebitne dileme oz. vprašanja iz obravnavane tematike na naslov konference@dashofer.si (vprašanja sprejemamo do 10 dni pred dogodkom).

BONUS PREDAVANJE: REK obrazci
Predavateljica: Irena Kamenščak, univ. dipl. prav.

  • vsi udeleženci na konferenci prejmejo povezavo do spletnega seminarja

Kotizacija: 177 EUR + DDV

Ne zamudite UGODNOSTI:

  • za prijave do 31.12.: kotizacija 127EUR+DDV (prva oseba), 99EUR+DDV (druga oseba), tretja oseba GRATIS (iz iste organizacije)
  • za prijave do 18.1.:kotizacija 135EUR+DDV(prva oseba),127EUR+DDV(druga oseba), tretja oseba GRATIS (iz iste organizacije)
  • za prijave po 18.1.: redna kotizacija - 177 EUR+DDV, dodatna oseba 99 EUR+DDV
Na konferenco

Imate vprašanja o konferenci?

Z veseljem vam pomagamo!

Input:

Kraj konference - 7 ključnih novosti po 1. 1. 2019

Konferenca bo potekala v hotelu Radisson Blu Plaza hotel Ljubljana, ki se nahaja na Bratislavski cesti v Ljubljani.



Radisson Blu Plaza hotel Ljubljana
Bratislavska cesta 8
1000 Ljubljana

Opis - 7 ključnih novosti po 1. 1. 2019

Vabimo vas na srečanje, kjer boste v enem dnevu pridobili koristne informacije za uspešen začetek poslovnega leta ter se pripravili na ključne davčne in delovnopravne novosti, ki jih boste morali poznati in upoštevati v letu 2019.

Rezervirajte si 23. januar za Vaš dan in si rezervirajte mesto na srečanju

Kontaktna oseba

Tatjana Kert
tatjana.kert@dashofer.si
+386 (0)40 895 501
+386 (0)1 434 55 29

Ciljna skupina - 7 ključnih novosti po 1. 1. 2019

Vabljeni: računovodje, kadroviki in vsi, ki vas zanimajo spremembe v davčno-računovodski in delovnopravni zakonodaji ‒ zaposleni v računovodstvu, zaposleni v financah, kadrovski delavci, podjetniki, odvetniki, pravniki, direktorji malih in srednjih družb, zaposleni v računovodskih servisih in vsi, ki bi bili radi na tekočem z novostmi v novem letu.

Predavatelji - 7 ključnih novosti po 1. 1. 2019

mag. Aleksandra Heinzer

mag. Aleksandra Heinzer

Diplomirala je na Fakulteti za upravo. Opravila je strokovni izpit iz upravnega postopka in je članica Zbornice davčnih svetovalcev. Leta 2016 je na matični fakulteti uspešno zagovarjala magistrsko s področja DDV in pridobila znanstveni naslov magistrica znanosti. Skozi dolgoletno delo na področju davčnega svetovanja se je v tesnem sodelovanju z založbo Verlag Dashofer specializirala za področje DDV. Poleg tega, da svojim strankam pomaga reševati DDV probleme, je avtorica številnih člankov in prispevkov, soavtorica DDV priročnika, dnevno pa odgovarja tudi na pisna vprašanja naročnikov produktov založbe Verlag Dashofer. Posebno pozornost posveča predajanju znanja s področja DDV zvestim udeležencem njenih rednih seminarjev in tečajev.

Ida Kavčič

Ida Kavčič

spec. posl. ekon., univ. dipl. ekon., je direktorica družbe IK SVETOVANJE, družbe za davčno, poslovno in računovodsko svetovanje, d.o.o. in davčna svetovalka z licenco ZDSS.  V letu 2000 je opravila strokovni izpit pri Davčno finančno raziskovalnem institutu v Mariboru in takrat ji je bil dodeljen certifikat o pridobitvi strokovnega naziva davčna svetovalka. Od leta 1996 opravlja delo davčne svetovalke, od leta 2002 dalje v okviru svojega podjetja, in se torej dnevno srečuje s problemi na računovodskem in davčnem področju v podjetjih in pri drugih pravnih osebah. Zaključila je podiplomski specialistični študij javnih financ in davčnega svetovanja na Ekonomsko poslovni fakulteti v Mariboru. Kot predavateljica izvaja predavanja z davčno in računovodsko tematiko na raznih seminarjih, konferencah, kongresih in v okviru lastnih strokovnih delavnic, kot višja predavateljica pa predava tudi na  Gea College v Ljubljani.

Simona Štravs

Simona Štravs

je univerzitetna diplomirana pravnica in davčna svetovalka z licenco Zbornice davčnih svetovalcev (ZDS). Je direktorica podjetja DEPS consulting d. o. ol ter tudi predsednica Zbornice davčnih svetovalcev. Kot praktik in uveljavljena predavateljica sodeluje na različnih seminarjih, konferencah, davčnih šolah. Je (so)avtorica strokovnih člankov in priročnikov med drugim tudi priročnika "Davki enostavno in jasno", ki ga izdaja založbe Verlag Dashöfer.

Andreja Kelhar Horvat

Andreja Kelhar Horvat

je diplomirala na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru in je zaposlena v Agenciji za javnopravne evidence in storitve. Ima več kot 15 letne izkušnje na področju bonitetnega ocenjevanja in uporabe poslovnih informacij pri ugotavljanju kreditnih tveganj. Kot vodja Sektorja za bonitetne in druge tržne storitve je neposredno vključena v razvoj metodologije bonitetnega ocenjevanja, uvajanje novih storitev in skrbi za učinkovito povezovanje in sodelovanje z naročniki. S prispevki sodeluje na različnih predavanjih in strokovnih posvetovanjih s področja uporabe poslovnih informacij.

Časovni razpored - 7 ključnih novosti po 1. 1. 2019

V pripravi.

Termini in prijava - 7 ključnih novosti po 1. 1. 2019

Lokacija
Datum
Predavatelj
Cena
Prijavite se
  • 23.1.2019
  • Simona Štravs, Ida Kavčič, mag. Aleksandra Heinzer, Andreja Kelhar Horvat
  • 177 EUR + DDV
Input:

Prosta mesta še na voljo.
Na voljo le omejeno število mest.
Ta termin je žal razprodan.
Potrjena izvedba.

Partnerji - 7 ključnih novosti po 1. 1. 2019