Webinar

Odpovedi pogodb o zaposlitvi v praksi

Tanja Bohl

Namen seminarja

Zakonitost odpovedi pogodbe o zaposlitvi je odvisna predvsem od obstoja utemeljenega odpovednega razloga in pravilno izpeljanega postopka odpovedi pogodbe o zaposlitvi.

Na seminarju se bomo zato posvetili za delodajalce najbolj pomembnim vprašanjem s področja odpovedi pogodb o zaposlitvi, tako z vidika zakonske ureditve kot tudi prakse. Dotaknili pa se bomo tudi aktualnega vprašanja, na kaj je treba biti pozoren pri posameznih odpovedih pogodb o zaposlitvi v trenutnem času, ki ga še vedno zaznamuje širjenje okužb z COVID-19 in so še vedno v veljavi nekateri interventni ukrepi tudi na področju delovnih razmerij.

V vsebino predavanja bo vključen tudi vpliv aktualne zakonodaje - PKP 8. Spremembe na področju odpuščanja!

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, fizično izvedbo kot tudi on-line. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na izvedbi seminarja. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. 

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Iz programa seminarja

  • Katere vrste odpovedi pogodb o zaposlitvi pozna Zakon o delovnih razmerjih ter kakšne so njihove bistvene značilnosti?

  • Obstoj utemeljenega odpovednega razloga – katere vse odpovedne razloge sploh poznamo?

  • Kako pravilno izpeljati postopek odpovedi pogodb o zaposlitvi – predstavili bomo obveznosti delodajalca in pravice delavca iz tega naslova (vključno s pravico do odpovednega roka in odpravnine).

  • Na kaj morajo biti delodajalci posebej pozorni pri odpovedi pogodbe o zaposlitvi – posebne varstvene določbe?

  • Kakšne so posebnosti pri posameznih odpovedih pogodb o zaposlitvi v trenutnem času (COVID-19), upoštevaje veljavne interventne ukrepe?

  • Velike spremembe glede odpuščanja iz poslovnega razloga je prinesel PKP 8!

Cena z udeležbo v dvorani vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • potrdilo o udeležbi (na željo udeleženca, ki jo naveden ob prijavi).

Cena za udeležbo preko on-line vključuje:

  • pdf gradivo,
  • potrdilo o sodelovanju v izobraževanju (na željo udeleženca, ki jo naveden ob prijavi).

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Navedeni popusti ne veljajo za webinarje. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri dni pred izvedbo webinarja/seminarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če vam razpisani termini seminarja ne utrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

Potek seminarja

Webinar bo potekal preko ZOOM-a, med 10. in 12. uro. Število mest je omejeno!

V času epidemije so vse izvedbe v dvorani odpovedane!

Za udeležbo preko on-line prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti v živo, boste povabljeni na ponovitev webinarja ali pa vam bo poslan posnetek predavanja, v kolikor bo le ta na voljo.

Vsa navodila in napotke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Tekom webinarja ali seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavatelj sproti podal odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Komu je namenjen

Predavanje je namenjeno kadrovikom, računovodskim delavcem, direktorjem in vsem ostalim, ki v podjetju ali organizaciji urejajo področje pravnih postopkov: zaposlovanja, odpuščanja, odpravnin, delovnega časa, ...

Vabljeni!

Predavatelj/ica

Tanja Bohl

je leta 2001 zaključila študij prava na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani. Po opravljenem državnem pravniškem izpitu leta 2003 se je zaposlila v Odvetniški pisarni Miro Senica in odvetniki, kariero pa nadaljevala kot odvetnica in kasnejša partnerica v Odvetniški pisarni Ulčar & partnerji. Od maja 2013 je aktivna v lastni odvetniški pisarni, in…

Več delavnic tega predavatelja

Termin in kraj dogodka

23.3.2021

ONLINE

Tanja Bohl

Izobraževanje lahko prilagodimo tudi vašim zaposlenim in kolegom. Kontaktirajte nas po telefonu na (0)1/434 55 96 ali po elektronski pošti na larisa.berginc@dashofer.si.

Pred datumom zapadlosti vam bomo poslali organizacijska navodila in račun. Cene so brez DDV. Splošne pogoje poslovanja lahko preberete tukaj.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif_si/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.