Vsebina
- Priprava podjetij za vstop na tuje trge - splošne ugotovitve
- Presoja lastnega poslovnega potenciala
- Raziskava makrookolja tujih trgov
- Segmentiranje in selekcioniranje (izbira) tujih trgov
- Oblikovanje prodajnih področij na izvoznih trgih
- Načini in oblike vstopa podjetij na tuje trge
- Organizacijske oblike v izvozni prodaji za ključna delovna mesta
- Opis delovnih nalog za ključna delovna mesta v izvozni prodaji
- Proces načrtovanja izvozne prodaje na tujih trgih
- Poslovni razgovori in priprave na poslovni sestanek s tujim poslovnim partnerjem
- Mednarodne gospodarske pogodbe
Avtorji
mag. Ivanka Šenk Ileršič
Seminar
Termin
Število razpoložljivih seminarjev : 2
Naslednji termin: 8.3.2021
Lokacija: V živo prek spleta
O produktu
Priprava za vstop in nastop podjetja na izbranem tujem trgu je zelo zahteven projekt, ki lahko za podjetje pomeni visoko tveganje in negotovost, če k temu projektu ne bo pristopilo profesionalno in po določenih zaporednih korakih. V strokovnem gradivu Priprava podjetij za vstop na tuje trge, ki obsega 36 strani, vas v 10ih korakih pripravimo na začetek poslovanja v tujini. Gradivo je primerno tako za tiste, ki se šele spogledujejo z izvozom na tuji trg, kot tudi za tiste, ki v tujini že poslujejo, pa želijo preveriti, ali to počnejo pravilno.