Seminar:
Razporeditev delovnega časa delavcev - praktična delavnica

Osnovne informacije

Kotizacija: 220 EUR brez DDV, vključuje strokovni material, potrdilo o udeležbi, tople napitke, osvežilne pijače ter prigrizke.

Trajanje: 1-dnevni praktični seminar, trajanje 9.00-13.00

Tema

Termin

Število razpoložljivih seminarjev: 2
 Naslednji termin: 27.9.2019
Lokacija: Maribor
Najbližji potrjeni termin : 27.9.2019, Lokacija: Maribor

Termini in prijava - Razporeditev delovnega časa delavcev - praktična delavnica

Lokacija
Datum
Predavatelj
Cena
Prijavite se
  • 27.9.2019
  • Maja Brajnik
  • 220 EUR + DDV
Input:
  • 6.11.2019
  • Maja Brajnik
  • 220 EUR + DDV
Input:

Prosta mesta še na voljo.
Na voljo le omejeno število mest.
Ta termin je žal razprodan.
Potrjena izvedba.

Vsebina izobraževanja - Razporeditev delovnega časa delavcev - praktična delavnica

Na seminarju bomo med drugim odgovorili na naslednja vprašanja:

  • Kako lahko razporedimo delovni čas zaposlenih?
  • Ali je lahko delovni čas delavcev v različnih oddelkih drugače razporejen?
  • Prednosti in slabosti enakomerne razporeditve delovnega časa.
  • Kdaj lahko delavec opravlja nadurno delo in kateri pogoji morajo biti za to izpolnjeni?
  • Ali lahko delavec odkloni opravljanje nadurnega dela?
  • Posebnosti neenakomerne in začasne prerazporeditve delovnega časa.
  • Kako planirati delovni čas pri neenakomerni razporeditvi delovnega časa in koliko ur na teden lahko dela delavec?
  • Kako določiti povprečno delovno obveznost delavca v referenčnem obdobju?
  • Kaj se zgodi z viški ur po koncu referenčnega obdobja?
  • Ali mora biti tudi neenakomerna razporeditev delovnega časa planirana?
  • Minimalni dnevni in tedenski počitki v odvisnosti od razporeditve delovnega časa.
  • Kdaj je potrebno sprejeti letni razpored delovnega časa?
  • Kakšna je razlika med nadurnim delom in viški ur, ki nastanejo v referenčnem obdobju?
  • Kdaj mora delodajalec viške ur delavcem izplačati in v kakšni višini?
  • Kaj se zgodi, če v referenčnem obdobju ne pride do izravnave ur?Se lahko viški ur izbrišejo, se morajo izplačati, se lahko morda prenesejo v naslednje referenčno obdobje?

Seminar bo podkrepljen s številnimi dobrimi in slabimi primeri iz prakse!

Zaželjena je aktivna udeležba s primeri iz prakse, zato vaša vprašanja ali dileme predhodno pošljite na mail naslov larisa.berginc@dashofer.si ali jih vključite v prijavo – pod OPOMBE. Vsa prejeta vprašanja bodo posredovana predavateljici, odgovore pa boste prejeli na seminarju.

Vsebino izobraževanja lahko pripravimo tudi za interno izvedbo, na vašem sedežu ali vam ponudimo prostore, ki so na voljo našim izvedbam, zato se z veseljem odzovemo vašemu povpraševanju, ki ga lahko pošljete na larisa.berginc@dashofer.si.

Cena vključuje:

• gradivo,
• jutranjo kavico,
• pogostitev med odmori in
• potrdilo o udeležbi.

Pomembno:

  • Naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje.
  • Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust.

Ponujeni popusti na ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri delovne dni pred izvedbo izobraževanja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.

Če vam razpisani termini seminarja ne ustrezajo in bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

Opis - Razporeditev delovnega časa delavcev - praktična delavnica

Delovni čas je zagotovo področje, s katerim bi se morali delodajalci več ukvarjati. Skladno z Zakonom o delovnih razmerjih je lahko delovni čas razporejen na tri načine: enakomerno, neenakomerno ali začasno prerazporejen. Zaradi nerazumevanja zakonodaje in palete možnosti, ki jih ta ponuja, ima večina delodajalcev v pogodbah o zaposlitvi ali določeno enakomerno razporeditev delovnega časa ali zapisane kar vse tri opcije, kljub temu, da se le-te med seboj izključujejo! Obstaja še tretja možnost, prav tako pogosta izbira delodajalcev, pri kateri v pogodbi o zaposlitvi razporeditvi delovnega časa ni namenjen niti en odstavek, ne glede na to, da je to obvezna sestavina pogodbe o zaposlitvi. Na mestu je vprašanje, katera izmed opcij lahko delodajalcem povzroči več škode? Odgovor je enostaven - vsaka od teh opcij, če ne ustreza dejanskemu delovnemu času in ni prilagojena organizaciji dela pri delodajalcu. Sedaj je primeren trenutek, da členom pogodbe o zaposlitvi, ki urejajo razporeditev delovnega časa, namenite nekaj pozornosti!
Pogosto se zgodi (sedaj, ko je obdobje pomanjkanja kadra, toliko pogosteje), da delodajalci v času povečanega obsega dela ne razpolagajo z zadostnim številom delavcev, ki bi lahko delo opravili skladno z dogovorjenimi roki delodajalca z naročnikom/kupcem. Na drugi strani pa se lahko ti isti delodajalci, v obdobju, ko je dela manj, odločajo za vročitev odpovedi pogodb o zaposlitvi zaradi pomanjkanja dela. Delodajalci, ki imajo pogosta nihanja med povečanim in med zmanjšanim obsegom dela, imajo pri ravnanju z razporeditvijo dela in organizacijo delovnega časa še toliko večji izziv! Tudi, če pri delodajalcu, zaradi teh nihanj, niso potrebne tako ekstremne poteze kot je odpoved pogodbe o zaposlitvi, se v praksi zaznava, da delodajalci slabo ali sploh ne poznajo razlik med enakomerno, neenakomerno in začasno prerazporeditvijo delovnega časa!

Razporeditev delovnega časa, ki ne podpira dejanske organizacije dela lahko delodajalcu prinese številne negativne posledice. Med drugim tudi nepravilen obračun plač zaposlenih, kopičenje nadur, izplačevanje nadur zaposlenim v obliki stimulacije, povečanje administrativnega dela, nepravilno vodenje evidence o delovnem času ali celo vodenje dveh evidenc – ene dejanske in druge, ki jo delodajalci predložijo v primeru inšpekcijskega pregleda itd. Vse našteto pa povečuje možnost, da bodo delavci v postopkih pred delovnopravnimi sodišči uspešni, s čimer se lahko omaje tudi ugled in zaupanje v delodajalca. Zakaj bi tvegali, da nastopijo takšne težave, ko pa se lahko temu z boljšim poznavanjem zakonitih možnosti enostavno izognemo?

Večinoma delodajalci ne poznajo prednosti, ki jih omogočata začasna prerazporeditev ali neenakomerna razporeditev delovnega časa. Zaradi tega bomo na seminarju posebno pozornost namenili prav tema dvema možnostma. Ne glede na to, da polni delovni čas običajno traja 40 ur na teden in 8 ur na dan, delodajalci večkrat ne vedo, da ni nujno, da se vsaka ura, ki presega ta čas, šteje kot nadura delavca. Poudarili bomo prednosti in slabosti posamezne razporeditve delovnega časa ter se osredotočili na iskanje najoptimalnejših zakonitih rešitev v odvisnosti od dejavnosti in organizacije delovnega procesa delodajalca.

Kontaktna oseba

Larisa Berginc
larisa.berginc@dashofer.si
+386 (0)1 434 55 96
+386 (0)40 895 147

Ciljna skupina - Razporeditev delovnega časa delavcev - praktična delavnica

Izobraževanje je namenjena vodstvenemu kadru podjetij, kadrovikom, pravnikom ter vsem, ki pri tej tematiki sodelujete/soodločate pri svojem delu. Dobrodošli tudi ostali, ki jih tema zanima.

Imate vprašanja o seminarju?

Z veseljem vam pomagamo!

Input:

Predavatelj - Razporeditev delovnega časa delavcev - praktična delavnica

Maja Brajnik

Maja Brajnik

je pravnica, ki se je na začetku svoje kariere ukvarjala s svetovanjem delodajalcem iz delovnopravnega področja in jim pomagala pri izvedbi zahtevnejših delovnopravnih postopkov. Varstvo osebnih podatkov jo je od nekdaj zanimalo, zato se je pričela tej temi v zadnjih nekaj letih aktivno posvečati. Sedaj se ukvarja predvsem z vzpostavljanjem skladnosti procesov poslovanja podjetij s predpisi iz področja varstva osebnih podatkov, kar vključuje pripravo internih aktov, preučevanje podlag za obdelavo osebnih podatkov, pripravo pogodb o obdelavi osebnih podatkov in privolitev posameznikov ter drugih dokumentov. Ukvarja se tudi z izobraževanjem zaposlenih o pomembnosti področja varstva osebnih podatkov. Odkar je bila sprejeta Splošna uredba o varstvu podatkov iz tega področja redno pripravlja strokovne članke ter predava pri različnih založbah in izobraževalnih inštitutih. Aktivno je bila vključena tudi v podajanje pripomb in komentarjev na predlog ZVOP-2.

Časovni razpored - Razporeditev delovnega časa delavcev - praktična delavnica

08.45 - 09.00 Prihod udeležencev in dobrodošlica ob jutranji kavi

09.00 - 11.00 Predavanje I. del

11.00 - 11.30 Odmor s pogostitvijo in priložnost za druženje

​11.30 - 13.00 Predavanje II. del

13.00 - Zaključek izobraževanja