Seminar:
Učinkovita in suverena telefonska izterjava

Osnovne informacije

Kotizacija: EUR brez DDV, vključuje strokovni material, potrdilo o udeležbi, tople napitke, osvežilne pijače ter prigrizke.

Trajanje: -dnevni praktični seminar, trajanje

Tema

Termin

Trenutno ni določenega termina. Če se zanimate za izobraževanje na to temo, nas kontaktirajte s pomočjo kontaktnega obrazca.
 Naslednji termin:
Lokacija:

Termini in prijava - Učinkovita in suverena telefonska izterjava

Lokacija
Datum
Predavatelj
Cena
Prijavite se

Prosta mesta še na voljo.
Na voljo le omejeno število mest.
Ta termin je žal razprodan.
Potrjena izvedba.

Vsebina izobraževanja - Učinkovita in suverena telefonska izterjava

1. Izterjava kot pomemben del poslovnega procesa podjetja:

  • pomen izterjave za uspešno poslovanje,
  • zakaj ljudje ne plačujejo,
  • izterjava dolga ali dobri odnosi s strankami?

2. Učinkovita in suverena telefonska izterjava:

  • posebnosti telefonske izterjave,
  • kako se lotimo telefonske izterjave (pomen postavitve cilja in strategije),
  • scenarij pogovora za učinkovito in suvereno telefonsko izterjavo – koraki telefonskega pogovora,
  • uspešno zaključevanje pogovora v telefonski izterjavi – zaveza in dogovor.

3. Komunikacijska orodja in metode učinkovite in suverene telefonske izterjave:

  • formula učinkovite komunikacije kot ključ za učinkovito in suvereno izterjavo = 100% posluh + 100% govor,
  • »zmagam – zmagaš« pozicija in kako jo dosežemo (jezik motivacije in partnerstva vs jezik represije in pohlevnosti),
  • energija in moč besed v postopku izterjave (katere besede da, katere ne in zakaj),
  • vodenje pogovora v postopku izterjave ali zakaj so vprašanja »alfa in omega« učinkovite izterjave,
  • učinkovito vplivanje nase za učinkovito vplivanje na stranko (metoda I – T – A za profesionalen sprejem in posredovanje zavrnitev)

4. Različne kategorije sogovornikov v postopku izterjave in strategije za uspešno ravnanje z njimi:

  • različne kategorije sogovornikov in strategije za uspešno ravnanje z njimi (kronični neplačniki, večni izogibovalci, žrtve, prijazni ustrežljivci,…),
  • strategije ravnanj v izrednih situacijah (grožnje/žalitve/vpitje, emocionalno izsiljevanje, žalost, obup, profesionalna prekinitev telefonskega pogovora,...).

5. »Zmagovalci trenirajo« – delo na praktičnih primerih.

Cena vključuje:

  • gradivo,
  • jutranjo kavico,
  • pogostitev med odmori in
  • potrdilo o udeležbi.

Delo poteka v obliki interaktivne (razpisne) delavnice z aktivno udeležbo udeležencev, na praktičnih primerih in realnih situacijah. Sestavni del delavnice so vaje, ki se, glede na vsebino, izvajajo individualno, v paru ali v obliki igre vlog. Vsak udeleženec prejme gradivo, ki ga bomo kot učni pripomoček uporabljali tekom celotne delavnice.

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje. Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

Opis - Učinkovita in suverena telefonska izterjava

Uspešno in učinkovito upravljanje s terjatvami postaja za poslovanje podjetij vedno pomembnejša dejavnost, od katere je lahko v veliki meri odvisna njihova finančna uspešnost!

  • Z udeležbo na seminarju boste pridobili znanja, veščine in kompetence, s katerimi boste lahko vsak telefonski stik s stranko pripeljali do želenega cilja – do poplačila obveznosti.
  • Pridobili boste ustrezna znanja, veščine in kompetence s področja komunikacije, s katerimi bodo lahko tudi v najtežjih situacijah ohranili lastno integriteto in suverenost ter s sogovornikom dosegli »zmagam – zmagaš« rešitev in tako zagotovili dolgoročno partnersko sodelovanje s stranko.
  • Nadgradili boste stopnjo profesionalnosti v težavnejših oblikah komunikacije z različnimi kategorijami sogovornikov in
  • razvili veščine in kompetence asertivne komunikacije s poudarkom na kompetenci sprejemanja in podajanja neprijetne informacije (zavrnitve) ter vodenja pogovora v postopku izterjave.

Izobraževanje se v veliki meri izvaja kot izobraževanje pripravljeno po meri podjetja, ki želi svojim zaposlenim omogočiti znanja s področja asertivnega komuniciranja ter si tako izboljšati plačilno disciplino svojih strank. V primeru, da ste zainteresirani, da seminar pripravimo glede na vaše želje, nam pišite na larisa.berginc@dashofer.si.

Kontaktna oseba

Larisa Berginc
larisa.berginc@dashofer.si
+386 (0)1 434 55 96
+386 (0)40 895 147

Ciljna skupina - Učinkovita in suverena telefonska izterjava

Seminar je namenjen osebam, ki so v podjetjih zadolžene za zapiranje odprtih terjatev in vsem, ki se ukvarjajo z opominjanjem in izterjavo dolžnikov.

Imate vprašanja o seminarju?

Z veseljem vam pomagamo!

Input:

Predavatelj - Učinkovita in suverena telefonska izterjava

Andreja Kanižar

Andreja Kanižar

Andreja Kanižar je po študiju na Fakulteti za družbene vede praktične izkušnje pri delu s strankami na področju upravljanja s pritožbami, izterjavami in prodajo pridobivala tekom 12-letnega dela na Si.mobilu, kot vodja skupine za upravljanje s pritožbami in kot vodja službe za izterjavo in preprečevanje zlorab. Zadnja štiri leta je samostojna podjetnica, trenerka in coach s področja profesionalne poslovne komunikacije in vodenja. Sodeluje s številnimi podjetji, kjer pomaga pri vzpostavljanju, optimizaciji in upravljanju procesov ter kulture za zagotavljanje odlične uporabniške izkušnje strank.

Časovni razpored - Učinkovita in suverena telefonska izterjava

08.45 - 09.00 Dobrodošlica ob jutranji kavi
09.00 - 11.15 Predavanje I. del z diskusijo
11.15 - 12.00 Odmor za pogostitev in priložnost za druženje
12.00 - 13.30 Predavanje II. del z diskusijo
13.30 - 13.45 Krajši odmor
13.45 - 15.15 Predavanje III. del