Seminar:
IZBOLJŠAJMO ODNOSE NA DELOVNEM MESTU - asertivno komuniciranje

Osnovne informacije

Kotizacija: 210 EUR brez DDV, vključuje strokovni material.

Trajanje: 09.00-13.15

Tema

Verjetno ste se že spraševali, zakaj z nekaterimi sodelavci težko sodelujete. Morda ste ugotavljali, zakaj jih »težko prenašate«, težko vam je, kadar se morate z njimi pogovarjati, dogovarjati ali celo reševati konflikte. Ko boste spoznali, zakaj se ljudje odzivamo z obrambnim vedenjem, boste lahko svoje komuniciranje spremenili in ustvarili temelje za uspešno sodelovanje.

Termin

Število razpoložljivih seminarjev: 1
 Naslednji termin: 16.3.2021
Lokacija: V živo prek spleta

Termini in prijava - IZBOLJŠAJMO ODNOSE NA DELOVNEM MESTU - asertivno komuniciranje

Lokacija
Datum
Predavatelj
Cena
Prijavite se
  • 16.3.2021
  • Tatjana Zidar Gale
  • 210 EUR + DDV
Input:

Prosta mesta še na voljo.
Na voljo le omejeno število mest.
Ta termin je žal razprodan.
Potrjena izvedba.

Vsebina izobraževanja - IZBOLJŠAJMO ODNOSE NA DELOVNEM MESTU - asertivno komuniciranje

I. del, med 9. in 11. uro:
KAKO KOMUNICIRAMO V VSAKDANJIH SITUACIJAH:
kaj je zaželeno in kaj bi bilo treba opustiti,
kaj pomeni obrambno vedenje,
zakaj in kako z obrambnim vedenjem uničujemo medosebne odnose,
zakaj izbiramo agresivno (strategija boja), pasivno (strategija bega) in pasivno – agresivno vedenje (manipulacija ali dvojna sporočila),
kako razviti asertivno komuniciranje.
 
KAJ JE ASERTIVNO VEDENJE oz. KOMUNICIRANJE:
kaj lahko v pogovorih dosežemo, če upoštevamo: jaz sem v redu, ti si v redu.
temelji asertivnosti: spoštovanje, sprejemanje odgovornosti, povezanost, sodelovanje.

II. del, med 11.15 in 13.15:
 
KAKO SE ASERTIVNO ODZVATI, DA BODO DRUGI RAZUMELI NAS IN KAKO, DA BOMO MI RAZUMELI DRUGE
kako povedati, da nas nekaj moti, nam ni všeč, da imamo pomisleke …; kako postaviti meje,
kako pojasniti svoje želje oz. cilje brez konfliktov,
kako izraziti oziroma obvladati svoja čustva,
kako se odzvati na besedne napade, očitke, žalitve ali grožnje,
kaj storiti, če se spremenijo čustva sogovornika, njegovo vedenje pa postane moteče,
kako umiriti sogovornika, da se lahko začnemo pogovarjati,
upoštevajmo tri temeljne pristope: raziskati, preveriti, potrditi,
kaj pomeni pojasniti dejstva oz. argumentirati (objektivno pojasnjevanje),
kako povemo kritiko in kako jo sprejmemo,
kako rečemo NE,
kako povemo neprijetno novico,
kako razvijemo t. i. partnerski odnos.
Modula se med seboj dopolnjujeta in obstaja možnost, da del prvega dela predavanja obdelamo ob drugem delu in obratno!
 
Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Navedeni popusti ne veljajo za webinarje. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.
  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri dni pred izvedbo webinarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

Opis - IZBOLJŠAJMO ODNOSE NA DELOVNEM MESTU - asertivno komuniciranje

V praksi velja pravilo, da je v pogovoru uspešen tisti, ki upošteva tri najpomembnejša pravila dobrega dialoga. Prvo zahteva, da se naučimo poslušati, upoštevati in spoštovati druge ter si prizadevamo, da drugi poslušajo, upoštevajo in spoštujejo nas. Drugo določa, da je treba prepoznati svoje in sogovornikove odzive, ki odločilno vplivajo na potek pogovora ter se zavedati, kateri odzivi so primerni in katere bo treba opustiti. Tretje pa uči, kako priti do skupnega cilja. Najučinkovitejša pot za uresničitev teh treh pravil je prav gotovo asertivno komuniciranje.

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, z udeležbo v dvorani kot tudi izvedbo preko on-line prenosa. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na seminarju. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. 

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Kontaktna oseba

Larisa Berginc
larisa.berginc@dashofer.si
+386 (0)1 434 55 96
+386 (0)31 829 101

Ciljna skupina - IZBOLJŠAJMO ODNOSE NA DELOVNEM MESTU - asertivno komuniciranje

Na predavanje vabimo:

  • kadrovike,
  • projektne managerje,
  • vse, ki na dnevni bazi veliko komunicirajo s sodelavci, kupci, dobavitelji,
  • samostojne izvajalce, ki se pri svojem delu soočajo z veliko mero komunikacije in usklajevanja z ljudmi ter delom pod visokimi časovnimi pritiski
  • ter tudi vse, ki si želijo bolje in lažje komunicirati z drugimi ljudmi.

Vabljeni!

Imate vprašanja o seminarju?

Z veseljem vam pomagamo!

Input:

Predavatelj - IZBOLJŠAJMO ODNOSE NA DELOVNEM MESTU - asertivno komuniciranje

Tatjana Zidar Gale

Tatjana Zidar Gale

univ. dipl. dramaturginja, NLP trener in NLP coach, certificirana integrativna relacijska psihoterapevtka, učiteljica čuječnosti.

Diplomirala je na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo. Leta 2002 je pridobila najvišji mednarodni certifikat in naziv trener NLP, leta 2005 pa na univerzi v Santa Cruzu (ZDA) še mednarodno licenco in naziv »NLP-coach«. Je mednarodno certificirana psihoterapevtka integrativne relacijske psihoterapije. Študirala je na IPSI (Inštitut za integrativno psihoterapijo in svetovanje) v Ljubljani ter diplomirala na I.I.P.A. (International Integrative Psychotherapy Association). Leta 2012 je postala učiteljica čuječnosti, od takrat redno izvaja tečaje in delavnice premagovanja stresa. Je članica Slovenskega društva za integrativno psihoterapijo in transakcijsko analizo SINTA ter članica mednarodne zveze I.I.P.A. Že 25. leto vodi seminarje in delavnice retorike, pogajanj, medosebnega komuniciranja, reševanja konfliktnih situacij … Prav tako izvaja individualne in partnerske terapije, coaching ter individualne treninge s področja retorike in komuniciranja. Je soavtorica knjig Dialog – gibalo sprememb in učbenika Retorika, uvod v govorniško veščino ter avtorica knjig Retorika – moč besed in argumentov, Medosebno komuniciranje na delovnem mestu in Retorika – veščina prepričevanja.

Reference - IZBOLJŠAJMO ODNOSE NA DELOVNEM MESTU - asertivno komuniciranje

»Organizacija seminarja je bila brezhibna, v urejenem poslovnem okolju. Pohvalila bi prijetno gostoljublje gospe Berginc in profesionalno voden seminar gospe Zidar Gale.«
(Študijski center za narodno spravo)

»Zelo zanimivo, praktični primeri, poslušnost predavateljice, prijaznost in nevsiljivost.«
(MARIBORSKI VODOVOD, J.P., d.d.)

»Zelo dobro vodena delavnica. Strokovna predavateljca je odlično predstavila osnove asertivne komunikacije.«
(JAVNI HOLDING LJUBLJANA, d.o.o.)

»Pridobili veliko informacij, ki lahko pripomorejo k boljšim odnosom.«
(MARIBORSKI VODOVOD, J.P., d.d.)

Časovni razpored - IZBOLJŠAJMO ODNOSE NA DELOVNEM MESTU - asertivno komuniciranje

Webinar bo potekal med 9.00 in 13.15, preko ZOOM. Število mest je omejeno!

Za udeležbo preko on-line potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti v živo, boste povabljeni na ponovitev predavanja.

Vsa navodila in napotke boste prejeli na vaš elektronski naslov. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).