Seminar:
Izboljšajmo odnose na delovnem mestu - STEBRI ASERTIVNOSTI

Osnovne informacije

Kotizacija: 240 EUR brez DDV, vključuje strokovni material.

Trajanje: 9.00-13.15

Tema

Termin

Število razpoložljivih seminarjev: 1
 Naslednji termin: 15.4.2021
Lokacija: V živo prek spleta

Termini in prijava - Izboljšajmo odnose na delovnem mestu - STEBRI ASERTIVNOSTI

Lokacija
Datum
Predavatelj
Cena
Prijavite se
  • 15.4.2021
  • Tatjana Zidar Gale
  • 240 EUR + DDV
Input:

Prosta mesta še na voljo.
Na voljo le omejeno število mest.
Ta termin je žal razprodan.
Potrjena izvedba.

Vsebina izobraževanja - Izboljšajmo odnose na delovnem mestu - STEBRI ASERTIVNOSTI

VSEBINA in CILJI PROGRAMA

1. ASERTIVNO VEDENJE – STEBRI ASERTIVNOSTI

Naučili se boste, kako tri zaznavne položaje in pet komunikacijskih orodij asertivnsti povezati s stebri asertivnosti. Tako vam bo uspelo ustvariti še dodatne možnosti za trdne medosebne odnose in uspešno sodelovanje:

  • odličnost komuniciranja je opisovanje iz treh zaznavnih položajev; za to pa potrebujemo pet komunikacijskih orodij,
  • kaj so stebri asertivnosti:
  • kako povedati kritiko,
  • kako kritiko sprejeti,
  • kako reči NE,
  • kako povedati svoje mnenje,
  • kako povedati manj prijetno novico,
  • kako pohvaliti,
  • kako izreči prošnjo.

2. KAJ JE KONFLIKT, KDAJ IN KAKO NASTANE

Spoznali boste osrednji steber asertivnosti – reševanje konfliktnih situacij. Naučili se boste, kako preprečiti konfliktno stanje in kako (če se že pojavi) ustaviti neplodno komuniciranje in postati konstruktiven pri iskanju rešitve:

  • kaj je problemsko in kaj želeno stanje,
  • kako pogovor usmerjamo iz problemskega v želeno stanje,
  • kakšna je časovna naravnanost reševanja konfliktnih situacij (glejmo naprej, ne nazaj).

3. PASTI TEŽAVNIH POGOVOROV (harvardska metoda)

Naučili se boste prepoznavati, kaj se v konfliktni situaciji dogaja z vami in sogovornikom:

  • vsak pogovor združuje tri temeljne pogovore:

pogovor »kaj se je zgodilo« (napake: resnica, namen, krivda),

pogovor o čustvih,

pogovor o identiteti.

  • kako jih ločimo in kako k vsakemu učinkovito pristopimo,
  • kako nepravilno branimo svojo resnico (treba se bo usmeriti na zgodbe), nepravilno iščemo slab namen (namesto da najprej preverimo vplive) in želimo dokazati krivdo (namesto da poiščemo deleže in rešitve),
  • kakšna je razlika med namenom, vedenjem in vplivom.

4. TEMELJNA NAČELA REŠEVANJA PROBLEMOV (HARVARDSKA NAČELA)

Naučili se boste, kako se načelno pogovarjati in konstruktivno reševati konflikte:

  • štiri temeljna izhodišča:

ljudje, interesi, možnosti, merila

  • štiri temeljna načela:

ločimo ljudi od problema,

osredotočimo se na interese, ne na položaje,

vztrajajmo na temelju objektivnih meril,

poiščimo več možnih rešitev.

  • kako v konfliktnih situacijah uporabimo različne stebre asertivnosti.

Po zaključku izobraževanja boste vsi sodelujoči (sodelujoči so vsi tisti, ki se prijavijo v prenos ali se udeležijo šole v dvorani) prejeli potrdilo o pridobljenih veščinah s področja asertivnega komuniciranja.

Pomembno: naročnikom portalov, online priročnikov in vestnikov založbe Verlag Dashöfer nudimo stalni 15 % popust pri udeležbi na seminarjih v okviru Centra za izobraževanje (izjema so krajši webinarji in več-dnevna izobraževanja). Za vsakega drugega in naslednjega udeleženca iz istega podjetja vam na pripadajočo kotizacijo priznamo 10 % popust. Navedeni popusti ne veljajo za webinarje. Popusti na redno ceno seminarja se obračunajo med obdelavo naročila v naročniškem oddelku in bodo upoštevani pri izstavitvi (pred)računa. V potrditvenem sporočilu o uspešni prijavi omenjeni popusti še niso upoštevani.

  • Zadnji rok za odjavo udeležbe je najkasneje tri dni pred izvedbo webinarja, v nasprotnem primeru vam zaračunamo celotno kotizacijo.​
  • V primeru nezadostnega števila prijavljenih udeležencev si pridržujemo pravico do odpovedi izobraževanja.
  • Račun za plačilo kotizacije boste prejeli po potrditvi termina seminarja, na mail naslov naveden na vaši prijavnici.
  • Informacije o tipu izvedbi predavanja kot tudi ostale podatke boste prejeli najkasneje 1 delovni dan pred datumom seminarja.

Če bi želeli biti obveščeni o novih datumih, ali bi le želeli prejemati naše brezplačne novičke, vas vabimo k naročilu na brezplačni e-časopis Koledar seminarjev. Registracijo lahko opravite ˃˃˃ tukaj (op.: v seznamu je koledar seminarjev že označen).

Opis - Izboljšajmo odnose na delovnem mestu - STEBRI ASERTIVNOSTI

V kolikor ste se nam na praktični delavnici IZBOLJŠAJMO ODNOSE NA DELOVNEM MESTU - asertivno komuniciranje že pridružili, vas toplo vabimo na nadaljevalni tečaj asertivnosti, v okviru katerega bomo globlje spoznali stebre asertivnosti in jih vpeljali v naše vsakdanje življenje.

Namen delavnice

S sodelavci si želimo ustvariti dobre odnose, saj se zavedamo, da bomo le tako dosegli želene rezultate, zato z njimi komuniciramo asertivno.

Seveda pa se znajdemo v situacijah, ko nismo še povsem gotovi, kako se odzvati, kako se pogovarjati, kaj je treba še upoštevati …

Prav zato nam bodo nadaljnji koraki asertivnega komuniciranja zelo pomagali. Tri zaznavne položaje in pet komunikacijskih orodij je treba povezati še s t. i. stebri asertivnosti: kako povem kritiko; kako jo sprejmem, še posebej, če ni upravičena; kako rečem ne; kako povem svoje mnenje; kako povem neprijetno novico; kako pravilno pohvalim … Osrednji steber pa nudi možnosti, kako uspešno rešujem konfliktne situacije.

Ta nam bo še posebej pomagal v primerih, ko se naši interesi ne ujemajo ali celo izključujejo z interesi sodelavcev, morda tudi o skupnih ciljih razmišljamo drugače? V takih trenutkih bi bilo treba upoštevati temeljno pravilo reševanja konfliktnih situacij:

Ločimo problem od ljudi, bodimo trdi s problemom in mehki z ljudmi. Ne rešujmo problemov tako, da napadamo ljudi. Skupaj z ljudmi »napadimo« problem.

Če bomo upoštevali še naslednje pravilo:

»Ne iščimo krivcev v preteklosti, iščimo rešitev za prihodnost«,

nam bo šlo veliko lažje.

Predavanje je pripravljeno za izvedbo v obeh oblikah, z udeležbo v dvorani kot tudi izvedbo preko on-line prenosa. Izvedba v fizični obliki bo potekala v skladu z upoštevanjem navodil NIJZ in z vso odgovornostjo po izvedbi s primerno zaščito za udeležence, predavatelja in vse prisotne na seminarju. Poskrbeli bomo za prostor med udeleženci in potrebna zaščitna sredstva. 

Prosimo, da med prijavnicami izberete prijavnico, ki bolj ustreza vašim željam (v primeru prijave na on-line izvedbo, vas vabimo, da izpolnite prijavnico ˝v živo preko spleta˝, ali v opombe zapišete kateri tip izvedbe vam bolj ustreza).

Kontaktna oseba

Larisa Berginc
larisa.berginc@dashofer.si
+386 (0)1 434 55 96
+386 (0)31 829 101

Ciljna skupina - Izboljšajmo odnose na delovnem mestu - STEBRI ASERTIVNOSTI

Na predavanje vabimo:

  • diektorje,
  • kadrovike,
  • projektne managerje,
  • strokovne delavce v zdravstvu, šolstvu, ...,
  • vse, ki na dnevni bazi veliko komunicirajo s sodelavci, kupci, dobavitelji,
  • samostojne izvajalce, ki se pri svojem delu soočajo z veliko mero komunikacije in usklajevanja z ljudmi ter delom pod visokimi časovnimi pritiski
  • udeležence osnovnega tečaja IZBOLJŠAJMO ODNOSE NA DELOVNEM MESTU - asertivno komuniciranje,
  • ter tudi vse, ki si želijo bolje in lažje komunicirati z drugimi ljudmi.

Vabljeni!

Imate vprašanja o seminarju?

Z veseljem vam pomagamo!

Input:

Predavatelj - Izboljšajmo odnose na delovnem mestu - STEBRI ASERTIVNOSTI

Tatjana Zidar Gale

Tatjana Zidar Gale

univ. dipl. dramaturginja, NLP trener in NLP coach, certificirana integrativna relacijska psihoterapevtka, učiteljica čuječnosti.

Diplomirala je na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo. Leta 2002 je pridobila najvišji mednarodni certifikat in naziv trener NLP, leta 2005 pa na univerzi v Santa Cruzu (ZDA) še mednarodno licenco in naziv »NLP-coach«. Je mednarodno certificirana psihoterapevtka integrativne relacijske psihoterapije. Študirala je na IPSI (Inštitut za integrativno psihoterapijo in svetovanje) v Ljubljani ter diplomirala na I.I.P.A. (International Integrative Psychotherapy Association). Leta 2012 je postala učiteljica čuječnosti, od takrat redno izvaja tečaje in delavnice premagovanja stresa. Je članica Slovenskega društva za integrativno psihoterapijo in transakcijsko analizo SINTA ter članica mednarodne zveze I.I.P.A. Že 25. leto vodi seminarje in delavnice retorike, pogajanj, medosebnega komuniciranja, reševanja konfliktnih situacij … Prav tako izvaja individualne in partnerske terapije, coaching ter individualne treninge s področja retorike in komuniciranja. Je soavtorica knjig Dialog – gibalo sprememb in učbenika Retorika, uvod v govorniško veščino ter avtorica knjig Retorika – moč besed in argumentov, Medosebno komuniciranje na delovnem mestu in Retorika – veščina prepričevanja.

Časovni razpored - Izboljšajmo odnose na delovnem mestu - STEBRI ASERTIVNOSTI

Seminar bo potekal preko ZOOM-a, med 9. in 13.15 uro. Tekom predavanja naredimo 30 min odmor. Mesta na seminarju so omejena!

  • Zaradi epidemije v državi trenutno ne izvajamo predavanja z udeležbo.

Za udeležbo preko on-line prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na webinarju ne boste mogli pridružiti v živo, boste prejeli posnetek predavanja v kolikor bo na voljo, ali bili povabljeni na ponovitev webinarja.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Naši webinarji vam ponujajo številne prednosti:

  1. Prihranite čas in stroške potovanja  - webinarju lahko prisluhnete kjerkoli. Na delovnem mestu ali doma, preko računalnika, tablice ali mobilnega telefona. 

  2. Zastavite vprašanja s pomočjo funkcije klepeta ali tako da vprašanje zastavite ustno preko mikrofona. 

  3. Praktično: izvedba preko ZOOM pomeni interaktivno komunikacijo med vsemi udeleženimi.